dinsdag 10 november 2009

Uitslag..

Hallo Allemaal,

We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag, zoals jullie weten. Het is niet goed, de plekjes zijn actieve kankercellen. Er kan waarschijnlijk niets aan gedaan worden. Bestralen is onmogelijk omdat je longen dat niet aankunnen, en operatief verwijderen kan ook niet. Chemo is ook niet mogelijk denk ik omdat het de eerste keer ook niet gewerkt heeft. De oncoloog gaat deze week nog naar dokters in andere landen bellen om te vragen of zij misschien een methode hebben om het te verlichten als ik pijn krijg of benauwd. Bestralen is wel een optie als ik het bijvoorbeeld heel benauwd zal krijgen, maar dat is puur om het te verlichten. Ik kan dus waarschijnlijk niet meer beter worden. Ik vind het moeilijk om het zo op mijn blog te zetten om het jullie te laten weten. Maar ik wil het toch met jullie delen. Wees niet terughoudend in het reageren want het is fijn om te weten dat jullie meeleven. Volgende week maandag gaan we weer voor een gesprek met de oncoloog om verdere vragen beantwoord te krijgen.

Groeten Lin.

70 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Twee jaar geleden fietste ik nog weleens langs je op weg naar school. Ik ken niet meer dan je gezicht. Van Nelleke hoorde ik over wat je vandaag te horen hebt gekregen. Ik mag je dat niet kennen, maar ik bid wel voor je.

Maurits Reijnoudt

Anoniem zei

Lieve Gerlinde,
ik weet niet wat ik moet schrijven, er zijn geen woorden voor. Toch wil ik je alsnog heel veel sterkte wensen en het enige wat we nu nog kunnen doen is bidden.
liefs,
albertine

Anoniem zei

Hoi Gerlinde en familie,

Heel veel sterkte toegewenst!

We bidden voor je en jullie.

Hendrijntje en Gijsbertha

Unknown zei

Wat een schok...
We kunnen er geen woorden voor vinden. Maar we willen laten weten dat wij heel veel aan je denken.
Groeten van Richard en Ariaantje

Anoniem zei

Lieve Lin,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil toch even laten merken dat met je meleef(of dat iig probeer..)Ik bid voor je lieve meid. Tot morgen!(L)

Liefs, Lieke

Anoniem zei

Hee meid en de rest van de familie,

We denken aan jullie en we bidden voor jullie! We hopen dat de Heere jullie nabij wil zijn!!
Heel veel sterkte!

Liefs van Marina en familie

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,

Wat erg! Ik heb veel aan je gedacht vandaag! Het was bijna twee uur en ik dacht: Gerlinde hoort bijna de uitslag. En nu weet je het. Iets wat we helemaal niet willen!!!
Knap dat je het zelf op de weblog hebt geschreven!
Heel Veel Sterkte meid en we denken aan jou, je moeder, broers en zussen!

Het beste!

Groetjes, Gijs & Geerke

Fam. C. van Kekem zei

Gerlinde en familie,
Wat een tegenslag. Maar we hopen dat God jullie wil bijstaan de komende tijd. Boven alles hopen wij dat God Gerlinde, moeder, broers, zussen en ons allemaal wil bekeren zoals Hij Zijn oude volk heeft bekeerd. Wij beseffen niet dat wij ook kort voor de eeuwigheid (kunnen) zijn!!!

Fam. C. van Kekem zei

Gerlinde en familie,
Wat een tegenslag. Maar we hopen dat God jullie wil bijstaan de komende tijd. Boven alles hopen wij dat God Gerlinde, moeder, broers, zussen en ons allemaal wil bekeren zoals Hij Zijn oude volk heeft bekeerd. Wij beseffen niet dat wij ook kort voor de eeuwigheid (kunnen) zijn!!!

Marije van den Berg zei

Hey Gerlinde,

Je kent me misschien niet maar ik hoorde deze uitslag van Willemijn. Het is misschien niet eens in woorden te zeggen maar wat vreselijk erg voor je!

Heel veel sterkte toegewenst!

Marije van den Berg

Arieke Bouw zei

Hoi gerlinde...

Wat een vreselijke slag is dit zeg! Woorden schieten tekort bij zo'n boodschap... Wat moet er nu veel door je heen gaan! Het enige wat ik voor je kan doen is hopen en bidden... Heel ontzettend veel sterkte met alles, en ik denk aan je hoor..!

Groetjes Arieke Bouw

Anoniem zei

Hoi hoi Gerlinde,

Je kent me denk ik niet, maar ik hoorde van Mariet de Jong uit jou mentorklas de uitslag..
Woorden schieten tekort bij zo'n boodschap...
Het enige wat ik voor je kan doen is hopen en bidden..
Jij en je familie heel ontzettend veel sterkte met alles!
Ik ken je wel niet, maar ik denk zoveel aan je!!

liefs Nienke Prosman

Nelleke zei

Ha lieve lin,

Ik kom snel een keer langs. (donderdag?)

Weet dat ik van je hou!

Knuffel,

Nelleke

Ps. Pray 4 you!

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet zegge...
Je kent me denk ik niet ook al zit ik bij je in de klas maar ik denk aan je!

Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je moeder,broers en zussen!

Liefs Janine van Woudenberg

Mariëlle zei

Lieve Gerlinde,

Wat moet dit onbeschrijfelijk moeilijk voor jou, je vrienden en familie zijn.. Ik denk veel aan je en bid voor je. Heel erg veel sterkte toegewenst en stel al je hoop en vertrouwen op God, Hij alleen gaat over leven en en het leven na dit leven.

Liefs, Mariëlle Blokland

Unknown zei

Hoi gerlinde,

ik kreeg het er koud van toen ik deze keer je blog las!
ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen, maar ik wil je wel heel veel sterke wensen!
hiermee wil ik ook laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef, mis ken je me niet zo goed!
ik bid voor je!

Hanneke Reijnders

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,
Je kent me misschien wel: ik heb bij je op koor gezeten.. ik hoorde via een klasgenoot van je!
Wat ontzettend vreselijk voor je.. er schieten woorden tekort en waarschijnlijk voel je je ook heel raar...

Maar weet dat je altijd met alles naar God mag toegaan en Hem alles mag vertelle, Hij begrijpt je ook want Hij heeft ook veel geleden..
Ik wens je enorm veel sterkte!
Zie Markus 9:23

liefs Andrea Loonstra

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,

We denken aan je en bidden voor je, en we wensen je toe dat God bij jou wil zijn voor de komende tijd.

Groeten Jurgen en familie

Unknown zei

Lieve lin,

ik krijg het ijskoud. wat een klap!
ik heb hier geen woorden voor.
onwijs veel sterkte meis.

ik denk aan je & bid voor je.

Liefs

Anoniem zei

Lieve Gerlinde,

Net thuis uit het werk zie ik dat je geprobeerd hebt te bellen.
Ik durfde zo laat niet terug te bellen, dus heb de computer gestart.
En ik denk dat ik me net zo verslagen voel als jullie, en iedereen die je blog leest.
Laat je het alsjeblieft weten als we iets voor jullie kunnen doen?
Heel veel lieve groeten van
Hans en Saskia

Unknown zei

gerlinde

meid wat erg voor je en jullie, hier zijn geen woorden voor, we willen jullie in de komende tijd heel veel sterkte en kracht toewensen en dat is er maar ÉÉN die dat geven kan
we denken aan jullie

piet jelise en de kinderen

Anoniem zei

hoi Gerlinde,

Wat erg wat je vandaag te horen gekregen heb.
We willen je, samen met je familie heel veel sterkte en het enige nodige toewensen. We bidden voor je.

Groetjes, Henrike van Lagen + fam.

fam. van Braak zei

Dag Gerlinde!

Via via van de uitslag gehoord en nu gelezen. Je schrijft het zelf en dan zie je het ook zo staan. Heel echt dus. Veel sterkte de komende tijd.

Hartelijke groeten,
Fam. van Braak (collega Dr. C St.school)

Anoniem zei

Lieve Gerlinde,
wat een schok, onbegrijpelijk.
we bidden hier vanuit alblasserdam ook voor je.
heel veel sterkte.

Sandra Baron zei

Dear Gerlinde,
What a shock to hear this terrible news. I have prayed for you, and will continue to pray for you. God is gracious and kind, He can perform a miracle. Many people will pray for that. But ultimately, I pray that you would come to know the Lord as your personal Saviour, and that He would comfort you as no one else can. "Fear not, for I am with you, be not dismayed, for I am your God." Isaiah 41:10. Wishing you much strength!
Kindest regards,
Sandra Baron-Keuning

Nico zei

Hoi Gerlinde,

Gisteren hoorde ik de uitslag toen ik thuis kwam maar dat valt niet mee voor je hoor. In het begin ga je er steeds vanuit dat het weer goedkomt maar nu weet ik eigenlijk niet wat te zeggen. Bij deze wens ik jou en je familie veel sterkte toe.

Mvg Nico Drost

Anoniem zei

hoi gerlinde,

wat vreselijk om dit te horen! wat zal het moeilijk voor je zijn! ik heb er geen woorden voor! ik wil je heel veel sterkte toewensen!

liefs maria

jolanda zei

Hoi Lin,

Ik heb even helemaal niks te zeggen, woorden zijn soms gewoon zo stom. Weet wel dat ik je bericht gelezen heb en bijna onafgebroken aan je denk!
Binnenkort laat ik nog wel wat horen natuurlijk en ik blijf je blog volgen; prachtige uitvinding.
Sterkte allemaal!
Groetjes,
Jolanda

Anoniem zei

Ha Gerlinde,

Vandaag hoorde ik op de Dr. C. Steenblokschool van jou uitslag.

Ook ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wens je voor de komende tijd het Allerbeste toe!

Groetjes van Mieke vd Dikkenberg

Anoniem zei

Lieve Gerlinde!

Ik heb al die tijd dat je in het ziekenhuis hebt gelegen aan je gedacht en dat doe ik nu nog. Ik wens je heel veel sterkte, ook namens mijn familie.
Ik bid voor je!

Liefs Marieke

Henk zei

hééj Gerlinde,

De uitslag heb ik gehoord: vreselijk! je zult het vast heel moeilijk hebben, daarom veel sterkte in ALLES!

een vriendelijke groet uit Ederveen,je ouwe klasgenoot,

Henk van Lagen.

Erna zei

Lieve Gerlinde,

Ik hoorde vandaag het bericht dat je gekregen hebt en las net je blog.
Onbegrijpelijk en ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Maar weet dat ik veel voor je bid en aan je denk!
Ik hoop dat je je vertrouwen op God kunt stellen, ook na deze uitslag. Bij Hem is troost en rust te vinden!

Ik denk aan je!!

Liefs,
Erna

Rhodé van der Toorn zei

Lieve Gerlinde,

Ik weet niet goed hoe ik het zeggen moet. Maar ik hoopte altijd dat het goed mocht komen. En dan op eens een heel ander bericht. Gerlinde je moet weten dat ik heel veel aan je denk! Ik bid iedere dag voor je en dat zal ik voor jou blijven doen. Ik vraag de Heere of Hij jou verlichting wil geven en je nabij wil zijn in de toekomende tijd!

Ook wil ik je moeder en je broers en zussen sterkte wensen!

Psalm 121: 1 en 2

'k Sla d' ogen naar 't gebergte heen,
Vanwaar ik dag en nacht
Des Hoogsten bijstand wacht.
Mijn hulp is van den Heer' alleen,
Die hemel, zee en aarde,
Eerst schiep, en sinds bewaarde.

Hij is al treft u 't felst verdriet,
Uw Wachter, die uw voet
Voor wankelen behoedt;
Hij, Isrels Wachter, sluimert niet;
Geen kwaad zal u genaken;
De Heer' zal u bewaken.

Liefs Rhodé

jo-anne zei

lieve lin,

wat vreselijk moeilijk ik denk vreselijk veel aan je ,ook nog aan toen je nog niet ziek was!! ik kan je niet veel zegge maar ik vind het zelf egt vreselijk ik bid voor je en blijf voor je bidden meiss..
ook al is er waarschijnlijk niks meer aan te doen sterkte meid hou vol en blijf volhouden!!! leg je er niet bij neer

liefs jo-anne joosse

Anoniem zei

Lieve Meid.

Sterkte met alles!

Hij kan, en Wil en ZAL in nood.
Zelfs, bij het naad'ren van de dood.
Volkomen uitkomst geven!

Anoniem zei

Gerlinde,
Wat vreselijk moeilijk voor je/jullie. Ook om het echt te beseffen, dat er echt niks meer aan gedaan kan worden! Ik hoop dat je Vertrouwen en Rust mag vinden in Hem, voor nu en in het hiernamaals. Dat Hij je toch van alles Verlost!
Grtjes Kees, Gosien, Joas van Kekem

Anoniem zei

Lieve Lin,

Wow, wat vreselijk om dat te moeten horen, meid.. Ik hoorde net dat je deze uitslag heb gehad. Ik zal je blog bijven volgen en ik bid, echt, ik bid en hoop voor je dat God nog een wonder wilt doen! Ik hoop aan je te denken, hou vol meis!

Liefs Dieke

Fam. A. van Wijde zei

Hallo Gerlinde en familie,

Vanmorgen in de personeelskamer werd de uitslag van de onderzoeken bekend gemaakt. Wat een tegenslag! Woorden schieten je tekort.
We kunnen eigenlijk niets anders doen, dan hopen en bidden of God je in deze moeilijke tijden met allen die je lief en dierbaar zijn, nabij wil zijn.

Een hartelijke groet,
Fam. A. van Wijde

Conny, jij ook heel veel sterkte om deze tegenslag samen met je familie te kunnen dragen.

Anoniem zei

Hoi,

Woorden schieten te kort. Wat moet ik hier op zeggen
Ik heb je wel eens op school gezien. Gister hoorde ik het.. Wat een tegenslag. Dat de Heere je mag gedenken en verlichting zou willen geven.
Maar de Heere zal uitkomst geven...

Het allesbeste!

Jacobine

Anoniem zei

Lieve Gerlinde,

Als er dan bij mensen geen uitkomst meer is te vinden, hopen we dat hetgeen Ledeboer in het volgende gedicht schreeft je deel mag zijn of worden.

Heerljk zal eens d'uitkomst wezen
Voor degenen die God vrezen
Schoon zij't einde nog niet zien
Zalig die tot Jezus vluchten
Uit de diepte tot Hem zuchten
Met hun noden tot Hem vlien

In de nood tot hem gevloden
Red Hij hen uit duizend doden
Telkens even wonderbaar
Wonderlijk zal d'uitkomst wezen
Voor degenen die Hem vrezen
Steunen op de middelaar

Hartelijke groet voor jou en je moeder en de anderen, Fam. R. van Ommeren

Anoniem zei

Heej Gerlinde,

Als ik dit bericht zie kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen... Ik hoop op een wonder en bid elke dag voor je.

Ontzettend veel sterkte toegewenst, ook volgende week tijdens het gesprek met de oncoloog!!

Liefs, Miranda Jansen

Anoniem zei

Gerlinde,

Hierbij willen wij jou en je moeder en de rest van je familie heel erg veel sterkte wensen in alles. We zullen voor je bidden! Het gebed is het machtigste wapen!

Groeten van fam. vd Brink uit Ederveen

elbert en brenda zei

hoi gerlin

ik hoorde het allemaal van janieke.
daar vroeg ik hoe het ging
ikweet niet hoe ik erop moet reageren.
knap dat je de blog bij hou
veel sterkte

gr elbert van ommeren en fam

Anoniem zei

Hoi Gerlinde en familie

Heel veel sterkte toegewenst,
We denken veel aan jullie!

Hartelijke groeten van;
fam. A ter Maaten Overberg

Alette de Jong zei

Gerlinde,

Heel veel sterkte in deze moeilijke dingen. Ik weet hier echt niks op te zeggen. Maar weet dat we aan je denken en voor jou en je familie bidden.

Groetjes Alette de Jong en familie

Anoniem zei

Dag Gerlinde,

Echt kennen doen we elkaar niet. Je moeder en ik zijn nichten, ik ben een dochter van ome Gijs & tante Betsie.

Ik hoorde dinsdag van het slechte nieuws wat jullie gekregen hebben.

Wat moeten wij als mensen dan nog zeggen? Op koor zongen wij pas een stuk, ik moest daar aan denken toen ik over jou hoorde. Het gaat ongeveer als volgt:

Blijf bij ons, Heer, wanneer het avond wordt
Heer, blijf bij ons, want het is avond
en de nacht zal komen.
Blijf bij ons en bij Uw ganse Kerk
aan de avond van de dag,
aan de avond van het leven,
aan de avond van de wereld.
Blijf bij ons
met Uw genade en goedheid,
met Uw troost en zegen,
met Uw woord en sacrament.
Blijf bij ons
wanneer over ons komt
de nacht van beproeving en van angst,
de nacht van twijfel en aanvechting,
de nacht van de strenge, bittere dood.
Blijf bij ons
in leven en in sterven,
in tijd en eeuwigheid. Amen.

- Maarten Luther (1483 - 1546) -

Gerlinde, ik hoop en bid dat je persoonlijk en met je familie hieruit kracht en rust mag krijgen.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Groeten Trudie Hannewijk - Vlastuin

Anoniem zei

he lynn,

heel veel sterkte meis
ik ken jou al van toen we net naar school gingen en ik zal altijd aan je denken.

we bidden allemaal voor je, meer kunnen we ook niet doen.

maar we hopen dat je nog kracht mag krijgen van God. alleen dat zal je helpen.

liefs Bertine Bos + fam.

Anoniem zei

He Gerlinde,

Heel, heel veel sterkte!
Ik blijf aan je denken.

Liefs Jeanette

Anoniem zei

heej, Gerlinde.. en ook je familie!

Heel veel Sterkte toegewenst. Het is heel schokkend dit tehoren. Wij mensen denken vaak dat het nu een onmogelijke zaak is zoals een petrus op het meer van Galiea die daar stond op het midden van de golven en zijn leven dreigde tevergaan. Hij riep:"Heere behoud mij," en daar was die hand die hem bij het laatste moment vast greep. Zo is De Heere er doormiddel van Zijn Zoon die ook jou hand wil vast grijpen en je wil behouden en ook wil vast houden hoe de omstandigheden er ook bij staan. Hij kan en wil en zal in Nood volkomen uitkomst geven!

Veel sterkte, 'k bidt voor je en denk aan je!

Liefs Esther Gort 5HF.

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,

Ik weet niet of je me nog kent. Maar ik hoorde van Marit deze uitslag. Er zijn echt geen woorden voor. Ik wens je nog veel sterkte toe! Ik bid voor je!

Liefs Linda den Dikken

everdine zei

Gerlinde,

Ik wens jou vooral maar ook je hele familie heel veel sterkte toe!
Ik denk niet dat je mij zult kennen, vorig jaar heb ik samen met Guze van den Tang een praatje met je gemaakt! ..en nu dit bericht! Ik schrok er heel erg van!
Ik denk aan je en bid voor je!

Liefs Everdine Donkersteeg

Unknown zei

Lieve lieve Gerlinde..

Ik denk samen met heel veel andere mensen ontzettend veel aan je.
Ik bid ook heel veel voor je, of die wonderlijke God nog uitkomst wil geven. Ik bid dat het voor jou toch waar mag worden wat er in ps 42 staat : 'Maar de Heere zal uitkomst geven, Hij die des daags Zijn gunst gebiedt'
Sterkte ook aan je familie..
Ik hou van je..
Gerjanne

Unknown zei

Lieve Gerlinde,

Ik heb gezien dat je al veel reactie's hebt gehad. Nu na een aantal dagen wil ik ook even reageren. Toen tante Jannie dinsdagavond belde, was dat echt een schok. Voor jullie moet dit ook zo geweest zijn. Al die maanden gevochten en nu lijkt dat voor niets geweest te zijn. Ik denk altijd nog terug aan die ene bruiloft waar ik jou gesproken heb. Ik weet nog dat het toen heel gezellig was. Ik wil jou heel veel sterkte wensen voor de moeilijke tijd die voor je ligt. Ook je moeder en je broers en zussen. En ik wens jullie de nabijheid van de Heere toe.
Ik wil je het volgende lied meegeven tot steun:

Leer mij Uw weg, o Heer

Leer mij Uw weg, o Heer,
leer mij uw weg,
schenk van Uw Kracht mij meer,
leer mij Uw weg.
Houd mij in evenwicht
dat'k voor Uw aangezicht,
wandel in't volle licht.
Leer mij Uw weg.

Als vrees soms t'hart benauwt, leer mij Uw weg,
als zorg mijn dank verflauwt,
leer mij Uw weg.
Help mij in vreugd'en pijn,
noodweer of zonneschijn,
steeds blij in U te zijn.
Leer mij Uw weg.

Hoe ook mijn toestand wordt,
leer mij Uw weg,
't leven zij lang of kort,
leer mij Uw weg.
Is dan mijn loop volbracht,
vrees ik geen dood of macht,
daar mijn ziel U verwacht.
Leer mij Uw weg.

Wat ook dit leven brengt,
Hij is nabij.
t'zij't vreugd' of droefheid schenkt,
Hij is nabij.
Hoe sterk ook satans macht,
Jezus geeft licht en kracht,
ieder die Hem verwacht.
Hij is nabij!

Dit wens ik jou en je familie van harte toe en ik zal voor jullie blijven bidden!

Liefs Joanne (je nichtje)

Annelies.., zei

Lieve Linn..

Heel Veel Sterkte Met Alles!!
ook je familie veel sterkte!

Ik denk heel veel aan je en ik bid ook voor je!

Je snapt er zeker ook nix van Allemaal waaroms dat is ook menselijk!

Ik lees de rest wel weer op je blog of hoor het van joanne of Bertine.


Veel Liefs Annelies.

Anoniem zei

Lieve gerlinde,
wat is dit erg zeg
ik denk vaak aan je en ik heb ook veel voor je gebeden,
Maar ik heb erg weinig contact met je opgenomen.
Omdat ik vaak niet goed wist wat ik moest zeggen.
maar nu mag ik het niet meer laten.
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, meid!
Liefs Mariëtte Schot

Anoniem zei

Hoi Gerlinde,
Wat verschrikkelijk om dat te horen, zeg...
Ik wens jou en je familie echt heel veel sterkte toe!!!
Je kent me niet en ik jou ook niet, maar op school denken we echt aan je!
groeten, suze-Marit uit 5HF

Fam. H.J. van den Brink zei

Wat erg zeg dat je te horen krijgt dat je niet meer beter kan worden.Dat wil en kan men niet geloven.Je ben nog zo jong en dan dit te moeten horen .Wij denken aan je en het enige wat we kunnen doen is bidden tot God. En ook nu nog dat ongeval met Jan.heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Hartelijke groet,

Oom Henk & tante Gerrie
en kinderen

Anoniem zei

Lieve gerlinde,
wat een rot nieuws.
Ik schrok ook al wisten we beide dat die plekjes niet veel goeds konden zijn. Ik vind het knap en dapper wat je op de blog schrijf. lieve lin en fam heel veel sterkte ik zal lichtpuntjes voor jullie aansteken.
Ik spreek je nog wel.
liefs leonie

Anoniem zei

Lieve linda
wat een droevig bericht heb je ontvangen,maar er is een medicijnmeester die nog wondere kan doen linda we kunner er alleen om vragen
we wensen je heel veel sterkte toe
groeten willy

Michiel zei

Hoi Gerlinde,

Van Arjan hoorde ik van het bericht zoals je het hierboven hebt geschreven. Ik wil je alle goeds, maar bovenal Gods zegen toewensen in deze moeilijke tijd. We bidden voor je,
Michiel

Evelien zei

hoi Gerlinde,

Ik weet niet goed wat ik schrijven moet. Wat erg zeg. Jij hebt bij mij op Jong Cresendo gezeten. Heel veel sterkte de komende tijd he!
Groetjes van Evelien Drost en fam.

Anoniem zei

Ha Gerlinde,

Je kent me niet maar onlangs hoorde ik van je. Het ontroerd me! Bij deze wil ik je Veel sterkte toewensen!
En kan ik me aansluiten bij de vele reacties die je gekregen hebt.

Ik bid voor je!

Groetjes Maaike

jacorineW@ zei

Hoi Gerlinde,

Ik hoorde op school ( ik zit oop ´t lodenstijn college in Barneveld) Dat jij kanker over je hele lichaam hebt!

Ik bid elke dag voor ja , maar beter worden kan waarschijnlijk, niet meer!

Heel veel sterkete toegewenst!

Groetjes Jacorine drost

ps. ook namens 1Ka!

Anoniem zei

lieve gerlinde,

wij willen je veel sterkte toewensen in je verdere behandeling.
we hebben het laatste nieuws van mieke gehoord we leven met je mee.

gerlinde we zullen voor je bidden

groetjes van evert,hennie en de jongens

Anoniem zei

Lieve Gerlinde,

Ik hoorde via via over je uitslag.
Ik heb veel aan je gedacht en vind het vreselijk voor je.
Maar ik geloof in wonderen, en ik blijf er voor bidden!
Dit gedicht kwam ik toevallig tegen, en ik hoop dat het je kan troosten:

Er is geen nacht zo zwart, er is geen leed zo zwaar
of God wil die verlichten en verzachten.
Hij heelt de wonden, geeft vermoeiden krachten.
Hij is getrouw, Hij maakt Zijn woorden waar.

Er is geen angst zo diep, er is geen smart zo groot
of Jezus wil ze troostend mee beleven.
Er is geen schuld zo groot, of God wil die vergeven.
Hij leidt ons en Hij draagt ons door de dood.

Er is geen mens zo ziek of Christus kent zijn pijn,
er is geen stem zo zwak of Christus zal hem horen.
Er is geen vraag zo zacht – God weet die reeds te voren.
Geen mens die naar Hem vraagt zal ooit nog eenzaam zijn.

Sterkte meid,
Liefs Mijnske Boonzaaijer

Anoniem zei

Gerlinde en familie...

Heel veel sterkte en kracht toe gewenst...in deze moeilijke, onbegrijpelijke weg...

Er word veel aan jullie gedacht en voor jullie gebeden...

Anoniem zei

Ha Gerlinde

Je kent me niet maar onlangs hoorde ik van je. Het ontroert me!
Bij deze wil ik jou en je fam. veel sterkte toewensen.
en kan ik me aansluiten bij je vele reacties.

Ik bid voor!

groetjes Henrike(A1vb Amersfoort)

Anoniem zei

hoi Gerlinde

Je kent me misschien niet! maar dat doet er nu toch niet meer toe nu je dit vreselijke bericht heb gehoord. je voelt je nu vast heel angstig na dit bericht. ik denk aan je! al ken ik je niet! ik bid ook elke dag voor je! en ik zal het blijven doen! heel veel sterkte met alles hoor!
groetjes Rianne Mulder ( A1HA )

Anoniem zei

xirsgnh ypz wjzpt free cum shots

gjibk!

rgyka yytxat lvg girl threesome

T.Blokland zei

beste Gerlinde,
je bericht lees ik eerst heden 10 april 2015. Ik weet niet hoe het met je verder is gegaan; ik hoop toch op beterschap. Mijn jongste dochter heet ook Gerlinde Jacobine Blokland.
Lieve groetjes,
T.Blokland
vanuit Jerusalem, 10 april 2015